روابط عمومی مرکز آموزشی ،پژوهشی ودرمانی کوثر
تبریک روز پرستار توسط ریاست مرکز آموزشی ،پژوهشی ودرمانی کوثر
.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی ،پژوهشی ودرمانی کوثر آقای دکتر معماریان در روز پرستار به کلیه بخش های درمانی رفتند و با اهدا گل و خسته نباشید به کلیه پرستاران این روز فرخنده را تبریک گفتند.ایشان در ادامه با ارج نهادن مقام پرستار و اهمیت نقش پرستار در بهبود بیماران از زحمات این عزیزان تشکر و قدر دانی کردند.

لینک کوتاه خبر :